Allrisk Magazín 2025 – Nová generace Allrisk
Nová generace Allrisku.
Z klienta součástí Allrisk týmu
Allrisk plní sny nejen našim klientům, ale i nastupující generaci makléřů v obchodní síti.
O začátcích, podnikání i online možnostech jsme si povídali s Lubomírem Hrnčiarikem, makléřem z brněnského klientského centra na ulici Komárovská.
Jaká byla tvá cesta do Allrisku?
Původně jsem byl klientem Allrisku a poté jsem se na servisní schůzce dozvěděl o celém projektu ambasadora, a to mě zaujalo. Byl jsem čerstvě po škole a zalíbilo se mi to natolik, že jsem se rozhodl zkusit práci makléře.
Takže jsi předtím zkušenosti z oblasti financí neměl?
Já jsem studoval střední se zaměřením na práci ajťáka, ale po dvou letech jsem studium ukončil, protože to nebyl vůbec obor pro mě. Odjakživa mám blízko k autům, zajímal jsem se o ně, takže jsem se rozhodl studovat autotronika. A den po mé maturitě jsem nastoupil právě do Allrisku.
Zvolil jsi tedy úplně odlišné prostředí. Byly pro tebe
začátky ve financích náročnější?
Když jsem nastoupil, tak to bylo náročné spíše z toho pohledu, že jsem o produktech nic do detailu nevěděl. Musel jsem se učit úplně od nuly. Znal jsem běžné finanční produkty, ale to je asi tak všechno. Postupně jsem se pustil do vzdělávání a celkově práci na jednání s klientem.
Díky Allrisku jsi se tedy pustil rovnou do podnikání.
Měl jsi už předtím chuť podnikat?
Upřímně, já jsem nad tím až tak nepřemýšlel, ale spíš moje rodina. U nás není nikdo, kdo by podnikal, a já jsem žil celý život v tom, že vyjdu ze školy a budu za-
městnaný. Na škole jsem měl myšlení zaměstnance, ale nikdy jsem vlastně nechtěl skončit v bodě, kdy budu celý život dělat jednu stejnou práci a nikam se
neposunu. A najednou jsem se dal na podnikání. Strach jsem měl ze začátku a samozřejmě v nějaké míře mám i teď, protože nikdy nevíte, co se může stát, ale tak to je i u zaměstnání. Naopak u podnikání vidím obrovskou příležitost výdělku a splnění si nastavených cílů.
Klienti tě mohou najít v klientském centru na brněnské centrále Allrisku. S jakými oblastmi jim můžeš pomoci?
Nejblíže mám k autům, která mě stále baví, a chci se v nich dál rozvíjet. V našem týmu však fungujeme tím způsobem, že na každou oblast máme určeného specialistu. Díky tomu klient získá při návštěvě vždy kompletní servis, ať už se jedná o mé služby nebo služby kolegů.
Je v dnešní době těžší získat důvěru u nových klientů?
Na jednu stranu je to složitější, protože možností je opravdu mnoho a existuje spousta online srovnávačů, ale na druhou stranu je to jednodušší, protože máme
široké portfolio produktů a služeb. V našem případě se orientujeme především na kvalitu, aby měl klient vše v pořádku a vždy věděl, že se na nás může obrátit.
Takže za tebe online srovnávače spíše nedoporučuješ?
Online srovnávač může sice působit šikovně, ale určitě nenahrazuje finančního poradce. Poradce je tu od toho, aby klientovi pomohl a především danou problematiku vysvětlil. Když si někdo nakliká na webu pojištění a vlastně neví, za co platí, může to s sebou nést velká rizika.
Dokážeš popsat, jak vypadá tvůj běžný pracovní
den?
Určitě tato práce obnáší spoustu telefonátů, ať už klientům nebo obchodním partnerům. S tím souvisí i administrativní část, protože je potřeba podklady zpracovat a připravit se na schůzky s klienty. Takže to není jen o několika schůzkách s klienty v průběhu dne.
Máš nějaké doporučení pro člověka, který zvažuje
práci poradce?
Nejdůležitější je píle a vytrvalost, i když si myslíte, že se vám to nemůže podařit. Neustále se vzdělávejte a jděte si za tím, co opravdu chcete. Začátky jsou sice náročné, ale stojí to za to.
Rozcestník článků Allrisk Magazínu 2025
Kanceláře a klientská centra Allrisk
Pokud nenaleznete naši pobočku ve svém okolí, rádi dorazíme za vámi.