Allrisk Magazín 2025 – Nová tvář Allrisku
Inovace v klientské péči.
Nová tvář v Allrisku
Společnost Allrisk už více než dvacet let nabízí svým klientům špičkové služby a neustále rozšiřuje své portfolio.
Udržení té nejvyšší úrovně klientského servisu je pro nás prioritou, a proto posilujeme tým naší centrály.
S radostí vám představujeme Pavla Mencla, nového ředitele pro strategický rozvoj pro Českou a Slovenskou republiku.
Do Allrisku přicházíte ze sklárny Moser, kde jste působil jako generální ředitel. Předtím jste se mnoho let pohyboval ve finanční sféře. Co bylo vaším impulsem k posílení týmu Allrisku?
Allrisk je růstově dynamická firma s unikátní nabídkou produktů a služeb, která umožňuje individuální přístup ke klientovi. Vnímám i lidskou stránku společnosti, její kulturu a hodnoty, které jsou mi blízké, a plně se s nimi ztotožňuji. Co je pro mě také důležité, že společně vidíme vysoký potenciál dalšího profitabilního růstu.
V neposlední řadě musím ocenit i rozsah investic společnosti do budování vnitřních procesů, především do oblasti IT a podpory obchodu, které jsou rovněž klíčovou podmínkou pro budoucí růst. Právě tento růst a současná velikost společnosti vyžaduje i změnu řízení a některých procesů a je skvělé, že si majitelé tento klíčový moment společnosti uvědomují a podporují jej.
Měl jste předtím nějaké zkušenosti s naší společ-
ností? Například z pozice klienta?
Jelikož jsem předtím působil v pojišťovně, byl jsem jí věrný i při sjednávání produktů.
Stejně tak nyní důvěřuji Allrisku nejen v rámci spolupráce, ale i v pozici klienta. Jelikož jsem se dříve věnoval makléřům, vnímám Allrisk na trhu již od začátku.
Díky tomu mohu posoudit růst a změny, které postupně posunuly Allrisk vpřed.
Allrisk je silně zaměřený na osobní formu komunikace. Postupně se však měníme v bezpapírovou firmu a klientům se snažíme co nejvíce věcí ulehčovat. Vidíte příležitost právě ve větší digitalizaci?
Vnímám to spíše tak, že nám digitální komunikace přináší větší efektivitu a šetří spoustu času.
Samozřejmě, že sledujeme trendy na trhu, ale zároveň je pro nás stále důležité setkávání s klientem a udržování vzájemné důvěry.
Na trhu je mnoho finančních společností, sám jste
v některých z nich působil. Některé mají portfolio služeb velmi podobné. Čím by se měl podle vás klient řídit při výběru společnosti, ke které bude mít následně důvěru?
Určitě to není jeden jediný parametr a rozhodně ne cena. I když se říká, že kdo má nejlepší cenu, ten je nejlepší. Vždy to musí být něčím vyvážené, takže bych klientům doporučil spíše se dívat na to, jak firma funguje, jestli vám zvednou telefon nebo jak odpovídají v rámci likvidací pojistných událostí.
Důležitá je také kvalitní nabídka, která bude odpovídat vašim potřebám.
Dokážete již nyní říct, v čem je unikátní právě Allrisk?
Unikátností společnosti Allrisk je výjimečná kombinace vlastních produktů a služeb s produkty třetích stran v rozsahu, který je na domácím trhu ojedinělý. Právě šíře spolupráce s pojišťovnami a ostatními poskytovateli v kombinaci s vlastními exkluzivními produkty a službami dává Allrisku konkurenční výhodu v rozsahu krytí, ceně, tak i poskytnutých nadstandardních službách a plně pokrývá klientem požadovaný rámec služeb s unikátní výhodou.
Výjimečný je také rozsah péče o klienty v případě servisu, vzniku škody či poskytnutí náhradního vozidla. To je něco, co u spousty makléřů nikdy nenajdete, protože je to služba náročná, komplexní a drahá.
Když se zaměříme na klientský servis a naše portfolio, je už nyní nějaký nový směr, kterým byste se chtěl vydat?
Velký potenciál vnímám především v dalším rozvoji obchodní sítě a budování celkového pokrytí České republiky. Díky tomu nabídneme našim klientům ještě
větší klientský servis a naše makléře budou mít blíže.
Zásadní výzvou je rozvoj a specializace služeb v oblasti pojištění velkých rizik a spolupráce s dalšími makléřskými společnostmi a rozvoj a řízení aktivit dceřiné společnosti na Slovensku.
Rozcestník článků Allrisk Magazínu 2025
Kanceláře a klientská centra Allrisk
Pokud nenaleznete naši pobočku ve svém okolí, rádi dorazíme za vámi.